Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Φρούτο του μήνα


ΚΕΡΑΣΙΑ 
Περιέχουν ανθοκυανίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες στις οποίες οφείλουν το ζωηρό κόκκινο χρώμα τους, είναι πλούσια σε β-καροτένιο, ένα αντιοξειδωτικό που ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος, ενώ θεωρούνται από τα πλουσιότερα φρούτα σε φλαβονοειδή, τα οποία έχουν καρδιοπροστατευτική δράση. Παράλληλα, αποτελούν πλούσια πηγή φυτικών ινών, συμβάλλοντας έτσι στην καλή λειτουργία του εντέρου, περιέχουν σημαντική ποσότητα καλίου, το οποίο βοηθάει στην καλύτερη ρύθμιση της πίεσης, είναι πλούσια σε βιταμίνη C, γνωστή για την αντιοξειδωτική της δράση και τη συμβολή της στην ενίσχυση της φυσικής άμυνας του οργανισμού και περιέχουν υψηλές συγκεντρώσεις μελατονίνης, που έχει συσχετιστεί με την αντιμετώπιση της αϋπνίας. 
Είναι πλούσια σε 
• Σίδηρο Προστατεύει από την αναιμία.
• Μεταλλικά άλατα & ιχνοστοιχεία Καταπολεμούν την κούραση και ανακουφίζουν από τα αρθριτικά και τους ρευματισμούς.
• Φυτικές ίνες & οργανικά οξέα Είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εντέρου και του ουροποιητικού συστήματος.
 Μελατονίνη Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση, ενώ βοηθά και στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. 
Τεστ φρεσκάδας: Βεβαιωθείτε ότι τα κοτσάνια τους είναι πράσινα και όχι ξεραμένα. Τα φρέσκα κεράσια έχουν λαμπερό χρώμα, είναι σφριγηλά και στεγνά, χωρίς αλλοιώσεις στη σάρκα τους. Μην σας προβληματίζουν όσα έχουν διπλούς καρπούς. Αυτό οφείλεται στις καιρικές συνθήκες ή στην κακή γονιμοποίηση, αλλά η κατανάλωσή τους δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου