Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Ημερολόγιο καταγραφής


Έρευνες έδειξαν ότι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την παρακολούθηση της διατροφικής μας συμπεριφοράς είναι το ημερολόγιο καταγραφής. Σ’ αυτό καταγράφουμε αναλυτικά τι φάγαμε, την ποσότητα, το μέρος, την ώρα  και την συναισθηματική μας κατάσταση.  Επίσης είναι πολύ σημαντικό να καταγράφουμε και την δραστηριότητά μας. Το ημερολόγιο καταγραφής μας βοηθάει να παρατηρούμε τάσεις, παραλείψεις, συμπεριφορές. Πρέπει να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς για να μπορούμε να βγάζουμε αντικειμενικά συμπεράσματα. Μέσα από το ημερολόγιο μπορούμε να παρατηρήσουμε την συστηματικά παράλειψη κάποιου γεύματος όπως του πρωινού ή να δούμε την τάση για κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών ή ακόμη και την συστηματική αποφυγή της δραστηριότητας.  Ακόμη και τα διπλάσια κιλά μπορούμε να χάσουμε όταν βρισκόμαστε σε συστηματικό πρόγραμμα διατροφής και τηρούμε το ημερολόγιο καταγραφής. Επίσης και άτομα που δεν προσπαθούν να αδυνατίσουν, χάνουν βάρος ή το διατηρούν περισσότερο όταν καταγράφουν τις διατροφικές τους επιλογές. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιο ειδικό ημερολόγιο ή να έχει κάποια ειδική φόρμα. Με αυτή την κίνηση μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας αλλά και αυτόν που σας παρακολουθεί.  Λίγα λεπτά από τον χρόνο σας καθημερινά μπορούν να σας κάνουν την διαφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου