Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

Διατροφικά tips #8

1 κουταλιά λιγότερη λάδι

Συνήθως υπολογίζουμε την ποσότητα λαδιού που χρησιμοποιούμε στα φαγητά μας με το μάτι, μία πρακτική η οποία συχνά μας επιβαρύνει με περιττές θερμίδες χωρίς πολλές φορές να το επιδιώκουμε. Πάρτε λοιπόν ένα κουτάλι και αρχίστε να μετράτε πόσο λάδι καταναλώνετε στα φαγητά και τις σαλάτες σας. Μειώστε κατα 1 κουταλιά την ποσότητα που χρησιμοποιείτε και φροντίστε να το προσθέσετε προς το τέλος του μαγειρέματος, ώστε να μη χάνεται τη γεύση και τα θρεπτικά του συστατικά. Ένας πρακτικός τρόπος που προσφέρει όχι μόνο πιο υγειεινά φαγητά αλλά και μεγαλύερη οικονομία σε βάθος χρόνου στο πορτοφόλι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου