Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

Oφέλη Vs ασφάλειας


Πρόσφατη έρευνα σύγκρινε τα οφέλη της κατανάλωσης ψαριών και θαλασσινών σε σχέση με την επικινδυνότητα τους λόγω μολύνσεων και τοξικών παραγόντων (υδράργυρος, διοξίνες κτλ). Κατέληξαν ότι η ιδανική ποσότητα προς κατανάλωση ώστε να λαμβάνονται τα θρεπτικά συστατικά, έχοντας παράλληλα την μικρότερη έκθεση σε τοξικούς  παράγοντες κινδύνους για την υγεία, είναι  181 - 213 g/εβδομάδα λιπαρά ψάρια  (όπως ξιφία, ρέγκα, σολομό, σκουμπρί, σαρδέλες  συν  26– 72 g/εβδομάδα άπαχα ψάρια, μαλάκια και καρκινοειδή. 

Όλο το άρθρο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου