Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Τρώω στην πόλη: Β.


Τρώω στην πόλη #5
ο εσωτερικός χώρος
Β. Το εστιατόριο στο Βυζαντινό μουσείο. Κατ’ εμέ, ένα από τα καλά κρυμμένα μυστικά της πόλης. Τόσο ο εσωτερικός χώρος όσο και το αίθριο του είναι μια καλαίσθητη όαση μέσα στην πόλη. Οι γεύσεις του εξαιρετικές και ιδιαίτερες.  Δεν είναι τυχαίο ότι βραβεύτηκε για 4 συνεχόμενες χρονιές από τα βραβείο Gourmed. Ο σεφ ανανεώνει ανά εποχή το μενού, αλλά ευτυχώς η αγαπημένη μου σαλάτα Κομποζέ (πράσινη σαλάτα με θαλασσινά) παραμένει εκεί.

Οι τιμές του είναι όπως και η ποιότητα του, υψηλές. Όμως προσαρμοσμένο κι αυτό στην εποχή του, διαθέτει μενού σε ειδική τιμή το οποίο και δοκιμάσαμε. Πράσινη σαλάτα για αρχή, μία μεγάλη γκάμα για κυρίως, μαζί με ένα ποτήρι κρασί.
ατομική πράσινη σαλάτα
Οι επιλογές μας ανά άτομο: ψαρονέφρι με καραμελωμένα κρεμμύδια και ρύζι ατμού, ριζότο με τρούφα και μανιτάρια, σολομός teriyaki, σπαγγέτι με προσούτο.

Διατροφικά, θα ασχοληθώ με το κατά κοινή ομολογία νοστιμότερο πιάτο του, το ριζότο. Συνήθως νομίζουμε ότι παραγγέλνουμε κάτι ελαφρύ, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Για ένα καλό ριζότο θα χρειαστεί βούτυρο, ή αρκετό τυρί για να πάρει την χαρακτηριστική υφή του.
ριζότο με τρούφα και μανιτάρια
Πάμε στα μανιτάρια. Πλούσια σε σελήνιο που τους δίνει αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες, σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως ριβοφλαβίνη, νιασίνη, παντοθενικό οξύ. Έχει πολύ κάλιο, περισσότερο από τις μπανάνες και τα πορτοκάλια, κι έτσι βοηθάει στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Είναι πλούσια σε νερό και χαμηλά σε θερμίδες, υδατάνθρακες. 5 μέτρια μανιτάρια δίνουν περίπου 20 θερμίδες και 3 γρ υδατανθράκων, ενώ δεν περιέχουν καθόλου λίπος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου