Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

Διατροφικά tips

Διατροφικά tips για να διατηρήσεις τη φόρμα σου μέσα στις γιορτές
 
Αυτές τις μέρες ένα από τα θέματα που απασχολεί τόσο τις γυναίκες όσο και τους άντρες εκτός από το τι θα φάνε είναι και αν θα μπορέσουν να διατηρηθούν στο βάρος που ήδη έχουν έτσι ώστε να περάσουν ανώδυνα οι γιορτές ή αν θα χρειαστεί να ακολουθήσουν πρόργαμμα διατροφής μετά το τέλος τους. Για αυτό λοιπόν σας παραθέτουμε μικρά μυστικά για να μπορέσετε να αποφύγετε μία τέτοια κατάσταση.
 
  1. Πίνετε αρκετό νερό. Δυο ποτήρια νερό 15 λεπτά πριν το κυρίως γεύμα θα κάνουν σίγουρα πολύ καλό γιατί το αίσθημα πλήρωσης θα είναι μεγάλο και δεν θα πέσετε με τα μούτρα σε ότι υπάρχει στο τραπέζι.
  2. Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μικρό σακουλάκι με αποξηραμένους και ανάλατους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, φουντούκια και καρύδια. Έτσι όταν πεινάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορείτε να καταναλώνετε ένα κομμάτι από τους ξηρούς καρπούς. Με τον τρόπο αυτό καταφέρνετε να μην θα πεινάτε και να μην φτάσετε πεινασμένοι στο κυρίως γεύμα.
  3. Φροντίστε να μην παραλείπεται τα ενδιάμεσα γεύματα με στόχο να αποφεύγεται τα υπερφαγικά επεισόδια και να αισθάνεστε το αίσθημα του κορεσμού.
  4. Προσπαθήστε να σημειώνεται τι τρώτε κατά τη διάρκεια της μέρας. Ένα μπλοκάκι είναι ότι πρέπει για να μπορείτε να συνειδητοποιείται τι ακριβώς λαμβάνεται και τι όχι.
  5. Φροντίστε στο γεύμα σας, να βάζετε το φαγητό σας σε μικρό πιάτο και χρησιμοποιήστε μικρά πιρούνια. Έτσι οι ποσότητες θα μικρύνουν και εσείς θα νιώθετε πολύ όμορφα μετά το γεύμα.
  6. Προσοχή στο αλκοόλ και όχι παραπάνω από 2 ποτά την ημέρα.
 

 
     
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου