Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Τρώω στην πόλη #7: Anassa


Anassa στη Σοφούλη
Μετά από καιρό προέκυψε έξοδος σε εστιατόριο. Η επιλογή έγινε λόγω του όμορφου χώρου και των επιλογών του μενού. Η πρώτη φορά που δοκίμασα την Anassa ήταν στα πλαίσια «Τρίτη βράδυ τρώμε έξω με 10 ευρώ». Εκεί εντυπωσιάστηκα, γιατί παρά την απλότητα των πιάτων (μπιφτέκι και ρύζι μπασμάτι για κυρίως)  το φαγητό ήταν νοστιμότατο.

Η ίδια εντύπωση υπήρξε και αυτή τη φορά. Οι γεύσεις ήταν καθαρές και σε απόλυτη ισορροπία. Σε κάθε μπουκιά μπορούσες να ξεχωρίσεις τα υλικά που περιείχε το κάθε πιάτο. Επιλέξαμε σαλάτα ρόκα με σος μπλε τυριού, αχλάδια και τραγανό προσούτο, ψαρονέφρι σχάρας με φρέσκες πατάτες τηγανιτές (με τη φλούδα!) και σος από 3 μουστάρδες και το κορυφαίο, νουά μόσχου με πουρέ πατάτας και λάδι τρούφας.


Ρόκα
Όπως και τα υπόλοιπα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, η ρόκα περιέχει ελάχιστες θερμίδες, μόλις 25 kcal στα 100 γρ.  Παράλληλα περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτοχημικών, αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων.

Τα φυτοχημικά που περιέχει (όπως ινδόλες, θειοκυανικά, σουλφοραφάνη και ισοθειοκυανάτες) έχει βρεθεί ότι προστατεύουν από διάφορές μορφές καρκίνου όπως του προστάτη,  στήθους,  μαστού , του τραχήλου της μήτρας, του παχέος εντέρου, των ωοθηκών  λόγω της αναστολής της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων. Επιπλέον, το δι- ιδολυλ- μεθάνιο, ένας λιποδιαλυτός μεταβολίτης, ρυθμίζει το ανοσοποιητικό και έχει αντιβακτηριδιακές και αντι-ιικές ιδιότητες.

Η ρόκα είναι πολύ καλή πηγή φολικού οξέως βιταμίνης Α, Β,C και Κ. Η τελευταία συμβάλει στην καλή υγεία των οστών προωθώντας τον σχηματισμό των οστών και την ενδυνάμωση τους. Επίσης, επαρκή ποσότητα βιταμίνης Κ βοηθά να περιοριστούν οι νευρικές βλάβες στον εγκέφαλο.

Τέλος είναι καλή πηγή χαλκού και σιδήρου, ενώ περιέχει και μικρές ποσότητες ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου και φωσφόρου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου