Παρασκευή, 3 Αυγούστου 2012

Οι διατροφικές επιλογές των μετακινήσεων

Ήδη για τους περισσότερους οι εξορμήσεις είτε για Σαββατοκύριακο είτε για διακοπές έχουν ξεκινήσει. Οι περισσότεροι  προμηθεύονται από την προηγούμενη μέρα για τη διάρκεια του ταξιδιού διάφορα τρόφιμα τα περισσότερα από τα οποία είναι όχι και τόσο αθώα και υγιεινά τρόφιμα. Παρακάτω σας προτείνουμε κάποιες καλές και υγιεινές διατροφικές επιλογές ανάλογα με το μεταφορικό μέσο που έχετε επιλέξει.

Στο πλοίο: Προτιμήστε καφέ με ελάχιστη ζάχαρη και γάλα με λίγα λιπαρά, κριτσίνια ή τοστ, ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα. Αποφύγετε Fredoccino, Mochaccino, σοκολάτα, τυρόπιτα, τσιπς.

Στο αυτοκίνητο: Προτιμήστε φυσικό χυμό πορτοκάλι, κράκερς μπανάνα, ροδάκινα ή νεκταρίνια, κουλούρι Θεσσαλονίκης. Αποφύγετε σοκολατούχο γάλα, μπουγάτσα, τυροπιτάκια, γαριδάκια.

Στο αεροπλάνο: Προτιμήστε τσάι χωρίς ζάχαρη, κρύο σάντουιτς με λαχανικά, τριγωνικό τυρί, σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο. Αποφύγετε μπίρα, βούτυρο, σοκολατενια πάστα ή οποιοδήποτε άλλο γλυκό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου