Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Διατροφικά tips για να μειώσετε τουε πόνους της περιόδου

Το μεγαλύτερο μέρος των γυναικών σχεδόν κάθε μήνα κατά τη διάρκεια της περιόδου παίρνει τα παυσίπονα και το κρεβάτι αγκαλιά με την ελπίδα να περάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται οι πρώτες και κυρίως επώδυνες μέρες αυτής της κατάστασης. Για να μην είναι λοιπόν οι δύσκολες συτές μέρες εφιάλτης σας  προτείνουμε κάποια διατροφικά tips ώστε να αποφύγετε τον πόνο και τις κράμπες και η περίοδος σας να μη γίνει η αιτία να κλειστείτε στο σπίτι.

1. Καταναλώστε Ω3 λιπαρά, τα οποία βρίσκονται σε λιπαρά ψάρια όπως ο σολωμός και η σαρδέλα. Γενικότερα φροντίστε να καταναλώσετε αλλαντικά και ζωικά λιπαρά καθώς τα Ω3 οξέα που περιέχουν βοηθούν στην μείωση του πόνου.

2. Αποφύγετε τους καφέδες. Είναι γνωστό ότι ο καφές είναι διεγερτικός. Οπότε κατά τη διάρκεια της περιόδου είναι ικανός να αυξήσει την ένταση και τους σπασμούς των μυών με αποτέλεσμα να επιδεινώσει την κατάστασή σας.

3. Φάτε όσπρια. Ακόμα και αν δεν σας αρέσουν, έχουν την ιδιότητα να μετριάζουν τον πόνο τις δύσκολες μέρες.

4. Πείτε ναι στην κανέλλα. Το μπαχαρικό του έρωτα, όπως είναι γνωστό, εκτός από υπέροχο άρωμα διαθέτει και ευεργετικές ιδιότητες καθώς σας ανακουφίζει σημαντικά στις δύσκολες μέρες. Ρίξτε στο φαγητό σας, στη φρουτοσαλάτα ακόμα και στο τσάι σας.

5. Αποφύγετε τη ζάχαρη και τα παχιά γλυκά. Είναι γνωστή η μανία για γλυκό αυτές τις ημέρες, αλλά καλύτερα να τα αποφύγετε και να τα αντικαταστήσετε με μέλι ή με ένα κομμάτι παστέλι.

6. Δυόσμος και μέντα. Εκτός του ότι χαρίζουν ευχάριστη αναπνοή είναι γνωστά και για τις καταπραυντικές τους ιδιότητες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου